UDSALG AF DEMOMODELLER OG INVENTAR  SHOP HER

MENU

KURV ()
KURV (0)
SØG
Luk

Alle produktkategorier

Navn
Demo lamper
Navn
Demo stole
Navn
Demo opbevaring
Navn
VIPP DEMOVARER
Navn
Inventar LAGER
Navn
Inventar BUTIK
Navn
Inventar og demomodeller

Er der fejl på din vare...

- står vi klar til at hjælpe

Reklamation

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.


Du har 2 års reklamationsret mod fabrikationsfejl fra den dag, du modtager varen. Husk altid at gemme din kvittering. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete sag.


Reklamationsretten er forudsat af, at fejl eller mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadesforvoldende adfærd, der har medført fejlen.


Hvor hurtigt skal jeg reklamere?:

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.


Vi refunderer rimelige fragtomkostninger:

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.


Oplever du fejl eller mangler ved den modtagne vare kan du klage til:

Art & Design, Herningvej 36, 4800 Nykøbing F., Tlf. 5481 7199, e-mail kundeservice@artogdesign.dk


Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os:

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.


Oplys gerne så meget du kan, på vores reklamationsformular: linket åbnes i et nyt vindue. 


Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.


Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.


Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.


Hvis du ønsker at klage over dit køb:

Hvis du ønsker at klage over dit køb skal du rette henvendelse til Art & Design på tlf. 5481 7199 eller kundeservice@artogdesign.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, eller via www.naevneneshus.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/


Lov og værneting:

Enhver tvist afgøres efter dansk ret ved de almindelige domstole.

Godkendt af e-mærket

Varerne er nu lagt i kurv

Shop videre